Eftersnack...

Asså gud, det finns inte ord för hur mycket jag älskar att kolla på Desperate Houswife. Tycker det är lite roligt att se dom 5 år fram. Men lit negativt finns det ju, som Gabriel, fan hon var ju as het innan, visst är hon het nu med. Men hon var glammig, snygga kläder & skor. Lite sýnd att se henne luffsa runt i "trasor" nu. Susan me, ååå hon & Mike var/är ju gjorda för varandra. Men något säger mig att det kommer bli dom igen, hoppas ialla fal =)

Ne nog om det...

Har blivit lite sjukstuga här hemma nu, min älskling blev sjuk för någon dag sen låg i feber m.m, nu har syrran fått ont i halsen, förmodligen halsfluss & jag har kännt att nått är på G i typ en vecka nu men det vill inte brista ut. Så vi får se hur man mår i morgon.


Kommentarer
Postat av: ardiana

klart:) gabriel är för snygg :P

2008-10-28 @ 22:34:44
URL: http://ardiana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0