Ett litet tips bara...

För mig har söndagar alltid varit lite av en "ta han om dig själv" dag. Så idag har det blivit ett litet hemma spa. Tog en varm dusch, filade naglarna+ målade, noppade ögonbrynen & en liten hus kur jag har mot höst torr kropp. Det fungerar faktist jätte bra.
Du behöver en body lotion, helt en ganska fet sådan gärna en som luktar gott =) & plast folie.

Så här gör du:

  • Smörj in benen/armarna/magen... med rejält mycket body lotion, helre för mycket än för lite.
  • Vira in stället du smörjt med plast folie
  • Låt det var i ungerfär 30-60 minuter

När du tar bort plast foliet kan det fortfarande vara kladdigt men bara låt det vara, låt din kropp få en rejäl boost med fuktighet. När det har torkat in så kommer du vara hur len som helst. Jag har själv gjort det idag och är hur len som helst på benen & lenare känns det ju om du har nyrakade ben. Perfekt till din torra hud, som nästan alla får nu när det är höst & snart är vinter =)  Blir som en inpacking för din kropp.Ett litet tips bara!



Mina ben med plast folie & hela köret=)


Kommentarer
Postat av: jenilita

Wow tack för tippset det där ska jag helt klart prova:) sovgott

2008-10-12 @ 22:46:34
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: frida

Smart tips ska testa det i morogn kväll faktist =) TACK!

2008-10-13 @ 21:28:53
Postat av: Anonym

smart:) Kan man andvända inte så feta krämer också?

2008-10-14 @ 13:24:02
URL: http://brunettj.blogg.se/
Postat av: KatriS

låter nice :)

måste testa bara för det :) (Y)

2008-10-15 @ 00:40:26
URL: http://lackii.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra tipps

2008-10-15 @ 11:05:11
Postat av: Anonym

Får ta och prova på dt, lå¨ter väldigt bra faktidst

2008-10-15 @ 11:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0