Fika, handla....

Nu har jag fikat på Andra våningen, älskar deras kaffe däär, vet inte vad som är specielt med det. Har även varit & handlat åt mammi & pappi =) Känns lite ovant nu när man bor hemma hos sina föräldrar igen, när man är så van att sköta allt själv.
Hämtade syrran också, hon har varit i malmö på bravader=) Så nu sitter vi här i soffan & kikar på tv & väntar på att maten ska bli klar, senare ska jag nog dricka lite vin & sen får man se om det händer nått eller om vi väljer att stanna hemma!


Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: Bea

tack :) gjort idag? kram

2008-10-04 @ 18:52:45
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag äälskar me 2:a våningen! =) Har varit vårt "hängställe" sen en tid tillbax.. Visst e det fräscht o sååå mycke bättre än Jekyll?

Hoppas ni har en mysig kväll! Pussa

2008-10-04 @ 22:37:27
URL: http://sofiadestinymaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

igår var jag på ett mysigt fik & snackade med vänner =)

2008-10-05 @ 10:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0