Lite höst nytt

Har varit iväg hela dagen. Började med att jag drog ner till stan & gjorde lite ärende, sen hälsa jag på syrran på Parell & luktade på en jävla massa parfymer. Efter det drog jag upp till Sofia, där blev det en massa kaffe & snack =)

På hem vägen sprang jag förbi lite affärer & visst hittade jag lite höst nyheter =)



Föll för denna kavaj på en gång när jag såg den, sitter skit fint =)




En super skön tröja till lite kallare dagar




Världens mysigaste halsduk, är jätte mysig att ha på sig =)


Nu är jag helt slut efter Afro dansen, så det blir en lååång skön dusch!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tröjan var jättefin!! var hittade du den? =)

Snyyyft, ville ju me på afron! Ska jävla köra dubbelt imon! =) Pussa

2008-10-13 @ 20:42:53
Postat av: lovisa

Åå vad snyggt halsduken ser hur mysigt ut som helst, fin värg på kavajen mee

2008-10-13 @ 21:28:23
Postat av: andrea

fina grejer:D

2008-10-14 @ 16:38:46
URL: http://lovethestyle.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jätte fina ting!

2008-10-15 @ 11:04:27
Postat av: angela

gillade allt döö mycket, var har du köpt det?

2008-10-15 @ 11:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0