Onsdag

Jag har precis kommit ut ur en vaarm skön dusch, har blivit förkyld också, bläää! Men det väntar man sig ju alltid på hösten, att man ska bli förkyld asså...

Idag känner jag för att göra något men vet inte vad bara, hmmm. Senare i veckan hade jag tänkt åka in till Karlskrona och kolla på pärlor och grejor på Panduro, ska ju börja pilla med lite smycken nu =)

Har kollat igenom dator på lite bilder, kul att kolla tillbaka på gammla bilder. Här bjuder jag på några


Jag & hjärta =)


Jag och syrran.


(Halva) Milla & jag

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej! Skulle du vilja ge lite tips på bloggdesign? Vad är snyggt och vad är inte snyggt? Vad är roligt att se när man kikar in på någons blogg?

2008-10-29 @ 15:00:19
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Vad fint hår du har!! :)

2008-10-30 @ 10:35:56
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0