Reccension av Smashbox

Usch, vilket ruggit väder. Har gosat ner min under ett tjock dun täcke & här jag ligga ett bra tag till =)

Skulle ju reccenserar Smashbox produkten jag fick hem igår.  Jag tycke den var skit bra, använde den igår & jag som har en tendens att bli fet efter några timmar med foundation, blev inte det. Sminkade mig vi 14 & var lika snygg vid 22 när jag drog ner till stan. Huden blev jätte len och jag upplevde att man såg beigare ut i hud tonen. Så tycker den fungerade som lovat, kanske till & med bättre =)

Senare idag har jag tänkt åka ner och sola, vill ha meeer färg. Fick ju ganska mycket färg sisst jag solade!

Kommentarer
Postat av: josse

SV: Tack så mkt! =D



ha en bra dag,

2008-10-05 @ 11:03:09
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0