Soft & bakis dag

Vad kass jag har blivit på att uppdatera, fy mig!
Idag har varit ännu en soft dag & en aning bakis dag, så vi har legat och degat i sängen & det har varit rikgit skönt faktist!

Mitt sökande efter jobb fortsätter, går inte så himla bra men har sökt i två butiker så jag får se hur det går. Vill ju såå gärna jobba i en butik. Men om man inte får det så får man vell vända sig någon annan stanns.

Å just det ja, snart ska jag sätta in lös hår, ska bli riktgit långt denna gången, kommer bli så snyggt. Längtar rejält nu. Kunna lockade i STORA fina lockar, göra en massa roliga frisyer =) roligt!

Ne nu ska jag fortsätta kolla på The day after tomorrow, skit bra film går på 6:an nu...

Kommentarer
Postat av: Lizza

Hoppas du har haft en bra dag=)

2008-10-10 @ 11:50:58
Postat av: Anonym

Kollade också på den filmen Ä:D

2008-10-10 @ 12:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0