Tomas Sabo

God morgon =)

Usch idag känner jag mig inte alls på topp, har så ont i halsen och är förkyld inte alls roligt... Så det blir nog bara att ligga hemma idag. Vill vara frisk till helgen för då kommer Milla och hälsar på ska bli roligt =)

Just det ja, hämtade mitt Tomas Sabo armband igår, hade lämnat in mtt för det hade gått sönder. Så jag fick faktist ett helt nytt, äälskar det =) Så nästa uppdrag blir att köpa lite fler berlocker till det, finns ju så många, svårt att välja...



Men det finns en speciel som jag vill ha. Tror inte den finns med på bilden, men det är en rund platta där det står Last night the DJ saved my life. Tycket det är skit cool!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det armbandet är såååå snyggt

2008-10-23 @ 09:16:46
Postat av: Sofia K

Tomas Sabo har så mycket fina berlocker!

2008-10-29 @ 10:59:49
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0