Allt klar + outfit

Så då var alla mina ärende klara =) På onsdag skajag ha möte med adecco & förhoppnins vis har dom något jobb i en kläd affär eller liknande. Gick även en runda på stan, tog en fika på Big bite, dom har sjukt goda mackor.
Nu tycker jag faktist det känns väldigt bra att slutat på Asko, knns lite som om att börja om med nya krafter.
Ska bli skönt att inte ha ett sånt krävade jobb & inte vara helt slut varge gång man slutat. Bara att börja använda alla mina kläder dagligen gör mycket. Annars bestod mina kläder av gröna arbetsbyxor & svart t- shit med Asko tryck, ingen höjdare =)

En dagens bjuder jag på idag

Jeans från JC
Svart bas tröja från H&M
Jeans jacka från H&M
Stävlar från Din sko





Har även mina fina arband idag
Sissters armbandet (som både jag & syrran har) kommer från www.kyssjohanna.se
Silver armbandet från Tomas Sabo
Svart pärlarmband från Elements

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar jeans jackan, men det var vell förståss ett tag sen du köpte den, så den finns väl inte kvar eller?

2008-09-22 @ 17:33:00
Postat av: bitte

snyggt

2008-09-22 @ 17:46:16
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jäte fin outfit =)

2008-09-24 @ 11:36:37
Postat av: HANNA.

SNYGGT!

2008-09-27 @ 12:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0