Film & ny mobil!

Har suttit & kollat på film hela kvällen, älskar att gosa ner i soffan & se en skit bra film.
På tal om annat så vill jag verkligen ha en ny telefon, jag vet det var inte sååå länge sedan jag köpte en ny. Men är sugen på en svart, haha det är allt jag vet änn så länge! Just nu har jag en sån platt sony ericson (kommer inte ihåg vad modellen heter) Är det någon som har något bra tips på en svart, fin gärna med touch screen?

Nu ska jag fortsätta titta på film =)



Nej, jag är inte så farlig bakom ratten som det ser ut att jag är =)


Kommentarer
Postat av: Karammeli

haha :d vita tänder du har. Har du blekt dom och i så fall med vilken prudukt?

2008-09-22 @ 17:33:58
Postat av: Anonym

hehe =)

2008-09-24 @ 11:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0