Hejdå Asko =)

I går fick jag reda på att vi inte skulle få fortsätta på Asko, eftersom dom skule skära ner på 20 personer på vår avdelning så blev det vi & några till som var nyast som fick gå. Lite synd men på ett sätt tycker jag att det är ganska skönt. Nu kan jag ju hitta mig ett jobb som inte är så hårt. För man sliter verkligen på kroppen där.
Så på måndag hade jag tänkt gå till adecco (ett bemaningsföretag som hjälper en att få jobb) dom bruka vara jätte snabba med att hitta jobb till en. Jag hade tänkt söka i någon affär som butiksbiträde. Det hade vara skit kul, jobba med kläder hela dagarna är ju en dröm =)

Nu ska jag käka lite frukost, senare tror jag at jag ska dra en runda till stan. Mitt öga har ju blivit bättre nu, är bara lite svullet, yipppiie!

Vad gör/ ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag ska jag har film kväll hemma med massa godis =)

2008-09-20 @ 18:15:05
Postat av: Annine

öj, tråkigt när sånt händer. Hoppas du hittar dig ett jobb snartdå, lycka till!!

2008-09-20 @ 22:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0