I'm back on track...

Ja, går dagen & dagen idag har varit värligt hädelsorik om man säger så. Igår vid 22 tiden bestämde vi oss för att packa alla våra kläder & nödvändiga saker vi ville ha med oss & drog till Sverige. Vi åkte till Borås och övernattade hos en vänn, när vi kom dit blev det lite öl & massa skratt. Satt uppe till 04,00 och sen slocknade vi. Idag vakande vi vid 12, drog och käkade thai buffe, hur god om helst sen bagav vi oss vidare hem. Jaa hem till Ronneby. Vi hade för mycket hemlängtan så vi bara kände att vi var tvugna att åka ner hit. Så vi var framme vid 19 ungefär 6 ingen visste om att vi skulle komma, inte ens min familj. Så gissa om dom blev överaskade när vi stog utanför dörren med all vår packing. Känndes så skönt att träffa dom & Carolina (min syster) har saknat henne så jag dött. Så det var verkligen hur kul som helst. Så nu ska jag bli här ett bra tag, men måste dock upp till Norge igen nästa vecka för att fixa lite grejer.
Säger bara en sak Ronneby i'm back...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kuuul bryyyden!! Då måste vi ju ses! Pussa

2008-09-24 @ 00:13:13
Postat av: Linden

Välkommen hem =)

2008-09-24 @ 11:38:30
Postat av: Anonym

Jaha så du är inte i norge längre?

2008-09-25 @ 18:59:31
Postat av: Lovisa.L

Alltid lika skönt att kom hem till sitt barndoms hem :) Snart ska jag också HEM!

2008-09-25 @ 23:53:10
Postat av: Anonym

Du är jätte söt

2008-09-28 @ 13:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0