Jag lyckades komma över 100%

Halva veckan är äntligen slut, nu återstår bara andra halvan & det är ju den som alltid går snabbast. Idag lyckades jag äntligen komma över 100% på psl (presentationslönen, vi får 1000 kr för varje 10 % som passerar 100 %, allså avgör man det själv hur mycket man vill ha. Ju snabbare man jobbar ju mer får man i lön) Jag lyckades komma upp i 101% haha, kanske inte jätte mycket över men jag lyckades, om man tänker på hur jag låg innan så är detta skiit bra (hade79% tidigare) Så jag är riktigt stolt & tjänande 112 kr på det =)

Kommentarer
Postat av: issa. DD

Kul för dig :) Jag vill verkligen också jobba uppe i Norge, hur fick du jobb och lägenhet?

2008-09-10 @ 22:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0