Jag saknar dig!

Idag har jag varit på min tredje hur behandling & huden blev ännu bättre denna gången. Längtar så tills jag gått dit alla sex gånger & jag hoppas verkligen att min hud är mycket bättre då med.
Annars har det bara varit jobb för mig idag, slutade vid 23. Men i morogn blir det lite tidigare jag får  gå hem & på torsdag & fredag annu tidigare =) Me like!

Måste berätta att jag fick ett lite paket från mina kära failj idag. Jag blev hur glad som helst. Ett jätte fint halsband som kommer från Öland. Det är en tjej som gör sina egna smycken, det var hus fint som helt. Fick också en sten, ja en sten men inte vilken sten som helst,utan en sten där det stor Jag saknar dig! Blev verkligen jätte glad för den, har fått sån extrem hemlängtan nu den sista tiden. Kanske för det va så länge sedan man sågs.




Mamma, pappa & Carolina ♥


Love!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Till vår snäcka:D Älskar dig syster!

2008-09-17 @ 18:56:57
URL: http://carolinaostholms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gulligt =)

2008-09-18 @ 20:11:39
Postat av: Savanha

Vad sött, sakanr ocksåmin familj något enormt. Bor i London för tillfället!

2008-09-18 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0