Lite smått & gott

Nu har jag varit hos läkare, fick någon slags antibiotika kräm som jag skulle smörja ögat med 3 ggr dagligen. Tycker ögat nästan har blivit större nu, eller så är det bara inbildning.

Efter läkaren gick vi & handlade lite smått & gott. Fick med mig lite roligt också =)
Köpte ett nagel kitt från Nail Teck som är jätte bra, den filar, polerar & formar. Har självklart redan testat den. Blev även ett shapoo & balsam från Chales Worthington, har sett reklam för den ett tag nu & tänkt att jag skulle prova på det så nu var det på tiden. De ska göra håret glansigar & mer lättformligt, de ska även ge mer volym till håret, vilket jag behöver. Så hoppas den fungerar som lovat. Ska prova det i kväll!


Nagel kit från Nail Teck



Shampoo & balsam från Charles Worthington


Kommentarer
Postat av: Carolina

Fan va najjs sånt kit, vill ja me prova! =)

2008-09-17 @ 19:21:20
URL: http://carolinaostholms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har också provat det shapoot & balsamet, det är skit bra =)

2008-09-18 @ 15:26:33
Postat av: heleneee

Coolt nagel set, vad har du köpt det?

2008-09-18 @ 19:58:44
Postat av: Sonija

Coolt nagelsätt. Skulle me vilja prova et. Var har du inskaffat detta? Är det dyrt?

2008-09-18 @ 21:12:13
Postat av: Pank.com

Är inte det shampoot jätte dyrt?

2008-09-18 @ 21:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0