Lördagen

På middagen igår hade vi riktigt mysigt. Va bara så himla trött, men god mat och dricka va det. Jag sa ju igår att det skulle bli en lugn kväll men när vi kom hem från middagen, satt vi här hemma drack lite vin & åkte ner till stan, satte oss på en pub beställde in två flaskor vin, öl, drinkar & snapsar. Så en såå himla lugn kväll jag hade tänkt att det skulle bli, blev det inte. Men fan vad kul vi hade igår. Men har blivit fest tre dagar denn veckan nu så känner mig lite sliten. Ska ta det lungt hela nästa vecka =)

Jag och syrran 


Hjärtat =)

Sitter och kollar på repriserna av idol, det är så kul att kolla på det. Annars ska jag bara ta det lungt idag, var igentligen en middag med syrrans vänner ida, men får se om jag orkar å på den, har blivit lite mycket sånt nu för tiden.
Vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, mycket festa =) men det är ju aldrig fel =)

2008-09-28 @ 12:42:40
Postat av: malin.DD

Låter som ni fick det kul iallafall =) Ihelgen har jag tagit det lungt, lite små förkyld.

2008-09-28 @ 13:15:55
Postat av: Julia

härliga bilder! Visst är det skönt med en dag och bara vila?

vad tycker du om mitt inlägg om hur man kommer in i en roll? Kommentera gärna I need it

2008-09-28 @ 15:37:03
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Ghostfriend

Hej.

2008-09-28 @ 15:40:27
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/
Postat av: bitte

fin

2008-09-28 @ 17:29:00
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: hilda

Vad glad man blir av dom bilerna =)

2008-09-29 @ 12:09:40
Postat av: pp

party party!!!

2008-09-30 @ 10:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0