Massage




Kom precis hem från min hel kropps massage, lungt att jag ska dit 1 gång i månaden, en annan rolig grej är att jag ska börja gå på behandling för mina ärr, som jag fått av min acne jag hade när jag va mindre. Ska gå 2 gånger i vecka i tre veckor sen ska det vara borta, blev så glad :D Köpte även prudukter mot min hy. Prova dom precis man blir hur len som helst. Den stora flaskan är rengöring, tvättar bort smink mm. & den lilla flaskan är ett serum som ska hjälpa till att göra min hy ljusare på ställena där ärr:en sitter. Så nu känns det hur bra som helts. Ne nu ska jag dra till obbet, övertid :D

Kommentarer
Postat av: Andrea

Å det hade jag också velat prova, snälla skriv om hur resutaten blir. Har också problem med det

2008-09-03 @ 00:34:15
Postat av: Har samma problem

Har hört talas om något sådant, men har inte hittat någon klinkik som gör det. Vad heter kliniken du ska göra det på? Jag har också sånna problem som du har, hade varit så skönt att kunna gå utan smink & ändå ha en fin hy. Hade varit kul om du la in före & efter bilder senare när behandligen är fullföljd-

2008-09-03 @ 00:45:00
Postat av: Anonym

Låter underbart med helkroppsmassage! Vill också....:).

2008-09-03 @ 09:18:15
Postat av: Anonym

Skulle också vilja prova det, kan d inte ta före & efter bild?

2008-09-06 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0