Min dag i skrift...

Jaha,då va denna dagen slut. Vaknade vi 12, kände mig inte alls utvilad fast jag sov så länge. Käkade lite frukost, gjorde i ordning mig & drog till jobbet. Slet som en galning som vanligt. Slut körd vid 11 körde vi hem, käkade lite curry gryta som hjärtat lagat till mig =) Glodde lite på Tv & nu ligger jag här i sängen med lite tända ljus. MYS & ska snart sova, men inte riktgit än....

Lite tråkigt med de veckorna man jobbar så sent. Känns som man inte gör något annat än sova, äta & jobba (gör man iofs inte heller) Får påminna mig om att jag är ju faktist här för att jobba. Vilken tur att man trivs på jobbet =)



Love♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är

2008-09-18 @ 21:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0