Musik videornas värld


Min dag i morgon: 

  • Lämna mina arbetskläder på Asko även få referenser därifrån
  • Boka ny tid för hudbehandling (eftersom jag skulle dig förra veckan, var ju tvungen att avboka pga. mitt öga)
  • Skriva in mig på Adecco, söka nytt jobb
  • Följa med hjärtat till kiropraktorn


Nu sitter jag och kollar på en massa musik videos, det är så himla kul att titta på. Jag får alltid en massa insperation av det. Har även käkat lite & blev skit seg efter maten =)

Annars har det faktist inte hänt så mycket idag, har haft del 2 av min rensning i garderoben. Det är så himla kul att kolla igenom allt, för det är inte bara kläder det är minnen.

Ne nu ska jag digga vidare till alla musiks videos.....

Förästen snackade med Milla idag, åå saknar henne så mycket vi hade såå kul ihop men nu är vi på olika h¨åll båda två. Hon finns i Sthlm & jag här i Norge, men ska hälsa på henne snart =)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävla om lyxiga hårvårdsprodukter för 1500 kr! :) http://naztysbunny.blogg.se/2008/september/tavling.html

2008-09-21 @ 21:05:39
Postat av: lollo

SAkanr också mina nära och kära

2008-09-21 @ 23:29:36
Postat av: aniloraC

Söta ni är.

2008-09-22 @ 17:34:59
Postat av: E.L

Jobbigt när man är ifårn dom som är närmast...

2008-09-24 @ 11:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0