Ögat är stort som ett äppel

Aj, aj, aj mitt öga är stort som ett äppel känns det som, har fått en liten infektion i ögat. Hafr känt i 3 dagars tid att det värker i ögat 6 idag när jag vakande va mitt öga skit stort. Nu ikväll har det blivit ännu större så vi åkte till läkarvakten för att kolla upp det. Det var en lite infektion, fick några ögondroppar till ögat som jag ska ta 4 ggr i 4 dagar, skulle även ha en varm handuk över ögat. Så jag hoppas att det blir bättre.

I morgon blir det jobb som valigt börjar 06,00, efter jobbet ska jag göra min andra hud behandlig, ska bli spännande. Eftersom jag redan märker STOR skillnad ska det bli kul att se hur det blir efter i morgon. Ne nu ska jag titta på desperate houswife, ett måste för mig.

God natt♥


Vill se ut som valigt igeeeeeen, haha

Kommentarer
Postat av: Sofia

Naaw, hoppas de går över! Men vill se en bild på ögat ju, hahahah! =P

Kraama

2008-09-10 @ 22:34:14
Postat av: Angelica.

haha, aldrig ser ut som ett f*ck face rent ut sakt haha. Ibland är det tur att jag jobbar på ett lager...=)

2008-09-10 @ 22:43:14
Postat av: Anonym

Söt du e dåå

2008-09-10 @ 22:53:17
Postat av: Sofia

Hahahah nääää, visa äpplet, visa äpplet! =)

2008-09-10 @ 23:24:32
URL: http://sofiadestinymaria.blogg.se/
Postat av: rebbe

Vad bra du passar irött

2008-09-14 @ 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0