Onsdag...

God morogn!

Vakande precis och hade skit ont i halsen, typiskt att man ska få det när man är hemma.
Ska snart åka ner till stan och köpa lite frukost. Är sugen på nybakade frallor och lite sånt gott. Det känns inte riktigt som om jag har förstått att jag är hemme. Var jätte länge sedan jag va här ju. Fick även redan på att Milla (hon bor i sthlm, för tillfället) ska komma ner på torsdag eller fredag. Fan vad kuuul! Alla är så underbara här & jag mår hur bra som helst=)

Planer för helgen har redan börjat bestämmas, på fredag blir det utgång i Karlskrona med syrran och hennes vänner & milla självklart om hon vill me, på lördag ska det bli middag med hela familjen på Nivå och senare på kvällen har jag blivit bjuden till någon hemma fest. På söndag blev det tydligen någon middag med syrrans vänner, eftersom någon skulle till Australien. Så detta komer bli kul, längtar.

Idag blir det nog en lugn dag ska kanske åka ner till spa och sitta där och bubla i några timmar, skönt at vara ledig när man har jobbat så hårt =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa.L

En stor frukost med allt är det bästa.

2008-09-27 @ 12:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0