Söndag.

Har varit nere i stn en runda & solat, har kännt mig så blek. Brukar annars sola minst 3 ggr i månaden ialla fall. Men nu har jag inte solat på hela 4 månader. Fatta att jag var blek, hehe. Men fick faktist lite färg ialla fall. Tar ju alltid lite tid att bygga upp brännan igen. Ja jag vet att det är farligt att sola solarium, men vad ska jag göra vill ju inte vara en blek fis =)
Så på tisdag ska jag nog sola igen =)

Nu: ska jag dega framför tv:n & inte göra något.
Sen: ta en lååång dusch, måla naglarna, plocka ögonbrynen m.m

Ha en bra söndag ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja behöver me sola, e sån blekfiiiis! =) Har nästan glömt var soleriet ligger, haha!

2008-09-28 @ 17:11:30
URL: http://sofiadestinymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0