Thank god it's friday

F*n vad jag va seg då, vaknade för en lite stund sen, hur skönt som helts att sova ju. Det är det bästa jag vet (eller bästa va kanske lite och ta i) men det är väldigt skönt ialla fall.
Just nu sitter jag & datnördar mig, ska snart hoppa in i duschen, nu i helgen hade jag tänkt att ha en ta hand om mig själv dag, shave my leggs, plocka ögonbrynen, måla naglarna m.m, det är aldrig fel.

Men först ska jag leka med lilla Tyson som är på besök, han har hur mycket energi som helst så hä blir det inte en lugn kväll i alla fall =)



Denna bilden är tagen precis när jag kom hem från Thailand, varför kanman inte vara så här brun & fin hela tiden?

Kommentarer
Postat av: MH

nice duuude, vill också var sol bränns hela tiden, men du har väldigt fin bränna måste jag säga

2008-09-14 @ 17:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0