Tre koppar kaffe senare...

Nu har jag suttit och fikat i flera timmar druckigt tre koppar kaffe, så har typ fått koffeinkick eller nått, hehe.
Alltid lika roligt att träffa Milla, tråkigt bara att hon åker idag. Men iofs så åker ju vi också i morgon. Ska även gå en shopping runda i Norge, behöver lite höst shopping. Har redan spanat in ett par skit snygga uggs & jag ber til guuud att dom är kvar, men det tror jag =)
Nu ska jag ta det lite lungt & ikväll vet jag faktist inte vad som händer, känner för att kolla på film. Eftersom vi har 8 timar framför oss i bil i morgon så har jag ingen lust att göra någo specielt.


Jag just nu. (Kolla längden på mitt hår klippte av en hel del i förgår, känns riktgit nice)

Kommentarer
Postat av: Vera

Ohh, va fint! Sov så gott :)!

2008-09-29 @ 23:10:34
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: hilda

Jätte fin längd =)

2008-09-30 @ 10:34:54
Postat av: jamiaca

Söt

2008-10-01 @ 21:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0