Hår, hår & hår

Ååå, jag är så trött på mitt hår, vill ha ny färg ,ny frisyr, nytt allt!
 Som ni kanske vet har jag löshår i just nu, har en page jag gömmer under allt hår. Men jag vill ha långt hår, men löshåret är rejält slitet. Är också trött på mitt mörka hår, vill ha det ljusare, ska kanske satsa på lite ljusare, med slingor eller nått. Men är lite rädd för att det ska bli för ljust eftersom jag är så mörk annars, bruna ögon, mörka ögonbryn...

Denna färgen är ialla fall EXTREMT fiin, kanske den hårfärgen med...


Bilden är tagen från www.Stinalee.se




denna längden? Eller vad tycker ni? Kanske inte riktgit så ljust som på första bilden, men nått liknande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade nog blivit AS snyggt kan jag tänka mig...

2008-09-14 @ 17:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0