Vi är framme

Då var man här igen, resan har gått bra. Lite små segt att sitta still så länge bara.
Hann faktist med en runda på Ikea i Göteborg på vägen upp. Blev lite mysiga saker, tar bilder & lägger upp när jag är hemma igen.
Förästen, det där med att köra med släp ger jag mig aldrig in på igen, körde i 30 minuter sen ville jag inte mer, haha. Jätte jobbigt att man inte kan se i backspeglen. Så jag skippar det till nästa gång.
Imorgon ska jag springa lite ärende på stan & kanske till och med hörst shoppa lite =) Har ju ett par uggs som jag verkligen finns kvar som jag spanat inn, ska bli en jacka till syrran med, sen får jag se vad jag mer hittar!

Måste bara säga att jag sakanr redan dom där hemma, dom bästa=)

Nu säger jag God natt!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken mysig bild!!

2008-10-01 @ 10:47:23
URL: http://sofiadestinymaria.blogg.se/
Postat av: hanna

Vad glad man blir av den bilden

2008-10-01 @ 21:05:45
Postat av: Marina

snygga stövlar!

2008-10-02 @ 18:37:35
URL: http://justmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0