Å vilken underbar DAG!

Ååå, jag har en så härlig känsla i hela kroppen. Känns helt underbart. Jag tror att det är de härliga vädret som gör mig så glad. Allt känns så himla mycket lättare då. Inte nog med det så är det ju löning i morogn och det gör ju inte säken värra =)
Hade faktist tänkt åka in till Karlskrona i morgon och shoppa loss, men först har jag lite ärende här i ronneby som ska uträttas.

Idag har jag faktist inte fått alls mycket gjort. Har lagat mat, spelat Wi sport och bara tagit det lungt. Men just nu är jag på städ humör och då är det ju bäst att jag sätter igång att städar när jag väl har lust, eftersom det inte händer allt för ofta.


Jag för någon helg sedan, om jag minns rätt så var det påskafton. Haha ja det lilla kan faktist roa mig ganska mycket =)

Maybe it's a new day? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0