Är totalt slut...

Är totalt slut körd i benen nu. Har sprungit runt som en galning både här i stan och i Karlskrona.
Har hittat en himla massa snygga grejer. Just nu orkar jag inte lägga upp allt, men det blev:

  • 4 klänningar (ja jag älskar klänningar)
  • En grymt snygg jacka
  • Massa linnen i härliga färger
  • Smycken
  • Bikini
  • En svart kjol
  • En grå paljett väst

Ni kommer få se det någon anna dag när jag har mer lust att lägga upp en massa bilder.
Så nu har jag satt köpförbud på mig själv, ska endast ha resten av min lön till nöjen och nödvändigheter!

Efter vi hade shoppat som galningar så satte sig jag, syrran och två vänner (Abdi & Khalid) & fikade. Så det har varit en jätte mysig dag och den kommer bli bättre, för ikväll ska jag nämligen dricka öl =)


Jag på 1344 i Karlskrona, helt slut!

There is no easy way to say.... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0