Dålig uppdatering...

Har varit alldeles för dålig uppdatering här nu tycker jag. Men vädret har ju varit så himla härligt. Ochdå känner jag inte precis för att sitta inne vid en dator. Får nog ta och installera mitt trådlösa internet så jag kan ta med mig datorn ut.

Har hunnit med lite grann undetiden jag inte bloggat. Helgen blev det party, riktgit härligt. Satt ute hela kvällen hos en kompis och drack öl & snackade skit =) Blev natti i lördags med men var inte där alls länge och måste säga att jag har liiiiite för många minnes luckor från den kvällen.

Igår åkte jag, syrran & Loui in till Karlskrona för att käka glass på Glaciären, man får sjukt stora glassar där är som en hel måltid haha. Mättar ialla fall som en hel måltid kanske inte riktgit lika nyttig =)
Idag har jag varit hemma hos en kompis nästan hela dagen käkat middag m.m. Har även varit och handlat massa god mat så snart blir det ännu en middag!

Köpte ett nytt riktgit somrigt nagelack innan idag också ska måla naglarna med, börjar få en riktgti samling av nagelack i massa härliga färger nu, haha!


Jag i lördags!


Inte den mest smickrande bilden kanske haha!
Men kolla glassen och detta var TVÅ kulor, jag har ialla fall mättat mitt glass sug för tre månader nu haha...

Spinn my head right round ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0