Friday...

Idag har jag haft en JÄTTE skön dag, har fikat med Ika, Viktoria och syrran. Vi firade födelsedagsbarnet (Ika) lite grann & ikväl ska det bli ännu mer firade för hennes del. Då ska vi sitta på en pub här  stan och dricka lite öl och ha allmänt trevligt =)
Jag & syrran gick runt i stan och kikade lite efter fikan, var riktgit mysigt. Jag hittade även en hel del, men inget fick följa med mig hem, tyvärr =( Får bli mitt nästa vecka istället!

Nu har vi gjort en jätte stor fräsch sallad som jag ska sätta tänderna i.

Dagens:



I know just what you like ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du passar verkligen skitbra i den ljusa hårfärgen gumman!! Saknar dajj!! Stooor puss från mej & Dion

2009-04-17 @ 21:23:34
Postat av: Rebecka

Vad är det för hårfärg du har? Den är riktigt snygg! :)

2009-04-18 @ 23:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0