Härliga dagar...

Jag har haft en riktgit trevlig helg.
Igår så åkte jag och syrran in till Karlskrona och gled runt. Riktgit härligt väder för att bara gå och strosa på stan.
Förästen klänningen jag nämnde i inlägget nedan är nu i mina händer. Blev överlycklig när jag såg att dom hade den kvar. Så nu längtar jag ännu mer till syrrans student så jag kan bära den underbart snygga bakelsen.

Idag står det bara slappa på almarnackan så det ska bli himla skönt. Har precis tagit en lång skön dusch och nu ska jag måla naglarna i ett jätte fint rosa lack som jag också fick med mig hem igår.


Här sitter jag och njuter i solen i en rosa tunika från Only och ett rosa armband från Bianco.

Recall the scent of sea and sand between your toes ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0