Jag = fotbollsfan?

Igår hade jag ju planerat en lugn kväll. Men runt 8 tiden bestämde jag och några till oss för att åka in och kolla på fotboll på Olery's. Jag som inte är fotbolls intresserad för 5 öre var sådär taggad.
Men det blev faktist en riktgit lyckad kväll och det var jätte mycket folk som var ute. När matchen var slut hade vi igentligen planer att gå vidare till Nivå, men alla blev för trött så vi stack och käkade och sen åkte vi hem.

Kvällen slutade med att jag stod med en Liverpool halsduk och hejade för fullt  =)


Jag med halsduken i högsta hugg!


Jag & syster alltid lika glada =)

Jag har precis varit nere i stan och köpt lite "påsk godis", då vi har många små barn på vår gata så kommer det säkert komma massa söta påskkärringar!

One day I wish ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0