Kan det vara helg för alltid?

Igår blev en jätte trevlig kväll. Satt nere på Jekyll & hyde och drack öl med alla tjejerna. Himla mysigt, så mer utan sånna kvällar vill jag gärna ha. Vi satt ute på uteserveringen ända tills 21 ungefärg, men sen blev de alldeles för kallt så vi flyttade oss in i stället.

Ikväll ska det bli party, igen! Vi har inte riktgit bestämt var vi ska vara, men att det blir utgång är ialla fall säkert. Men just nu är jag heeelt slute körd i hela kroppen. Har varit ute och gått i hela 2 timmar nu. Jag är verkligen inte van vid det, men det ska bli ändring på det nu.
Så nu blir det en power nap, eller ialla fall lite vila, sen blir det grillning och efter det hoppar jag in i duschen och gör mig redo för kvällen!


Eftersom min kamera var död igår så blev detinga bilder :( Men ska försöka få lite bilder från ikväll istället!
Här ser ni en gammal bild från när vi var i Malmö!

If your not in, your out ♥
 

Kommentarer
Postat av: johannes

fan va kajig

2009-04-19 @ 12:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0