Lördag- IGEN!

Jaha då var det lördag igen =) Konstigt att man alltid tycker att det är lika kul med lördagar?!
Ialla fall ikväll ska det blir partaj, och jag är fest sugen som bara den. Kommer bli en bra dag idag. Känner det i hela kroppen.
Just nu sitter jag och lyssnar på Gyllenetider-Det är över nu på högsta volym och sjunger så jag snart spricker =) Vädret är ju heeeelt underbart också. Ska försöka få lite färg till ikväll hade jag tänkt.

Ne nu ska jag äta frukost, kom hem till en doft av nybakat bröd. Mmmm så gott!


Jag i just denna sekunden, diggar som fan. HAHA!

What kind of person are you? ♥

Kommentarer
Postat av: S

Hejsan! Har förstått att du bor hemma.

Tänkte bara kolla om du är intresserad av en stor etta, 44kvm i Ronneby. Den är billig i hyra. Jag ska flytta nämligen.



Kontakta mig gärna på mailen i såna fall.

Mvh Sandra

2009-04-27 @ 17:56:44
URL: http://ordinaryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0