Lördag

Jag frågade 118100 vad Angelicas plaza är, då svarade dom:
-Angelica's plaza är en blogg som man finner på adressen http://eunices.blogg.se
Bloggen är skriven av och handlar om en snygg ung tjej som älskar shopping, att resa och sina vänner.

Passade utmärkt in tycker jag =)


Idag blir det födelsedags firande hemma hos Sofia, kommer bli jätte trevligt hoppas jag.
Annars har jag faktist inte några planer för dagen, fundrar på att åka in till Karlskrona och köpa en underbart fin klänning som jag fick syn på hos MQ från paris kate & I. Den skulle vara perfekt till syrrans student!

Nu kurrar det i magen- FRUKOST!



Hard to se when all the people are standig in my way ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0