Onsdag "lilla lördag"

Idag har solen visst gått och gömt sig. Men jag klagar faktist inte. Tycker det är ganska mysigt just nu med lite regn. Känndes som det behövdes också, rensa luften lite =)

Idag hade jag tänkt rensa lite i mina ENORMA garderober. Ska lägga in lite auktioner på tradera senare också. (länkar det härifrån)

Onsdag idag ja, lilla lördag, om det hade varit för några månader sedan nu så hade jag lätt gått ut och festat ikväll. Men mitt sug efter fest har blivit svalt den senaste tiden. Kanske för att det just blev så himla mycket fest då. Var liksom fest varje dag i veckan, hittade alltid något att fira ller någon rolig fest man bara va tvungen att gå på. Men ikväll ska jag nog ta en fika, eller varför inte se en bra film?


Syrran & jag på party mood =)

I'm lost in a day dream ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0