Onsdag

Idag mår jag faktist mycket bättre. Har inte den dära tunga huvudvärken jag har haft innan. Det ända är att jag är ännu mer snuvig, känner inte någon lukt eller smak. Lite tråkigt kanske...

Denna veckan hade jag ju planerat att åka upp till Stockholm, men känner nog att jag hellre väntar tills jag känner mig helt frisk. Vill ju inte ligga instäng när jag är uppe i Stockholm.
Idag har jag ialla fall tänkt städa upp här hemma, är verkligen behövligt. Sen funderar jag på att dra till stan en runda för kanske en fika? Får se hur pigg jag känner mig.
En sak som känns väldigt skönt är att jag inte har sminkat mig på typ 1 vecka, förutom i fredags och lördags kväll. Känns verkligen som huden kan behöva några dagar utan massa smink.
Funderar även på att sola idag, nu när min tatuering är läkt så går det ju bra.


Jag med blåa linser, vad tycker ni? =)

Lovely things ♥

Kommentarer
Postat av: MALIN NILSSON

skönt att du mår bättre. linserna passade du i jätte bra. hoppas du har det fint i solen.kram

2009-04-01 @ 15:22:13
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har varit inne på din blogg många gånger

och jag måste säga att jag tycker den är riktigt bra. Hur kan du alltid ha så mycket att skriva om?

får du aldrig skrivkramp?

2009-04-07 @ 22:50:16
URL: http://addan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0