Ta hand om mig själv dag...

Idag har jag tänkt ha en "ta han om mig själv dag". Det som blandannat står på listan är:

  • Måla naglarna+ tå naglarna
  • Plocka ögonbrynen
  • Sola
  • Raka benen
  • Hårinpackning

Ska bli jätte jätte skönt faktist. Hade även tänkt rensa lite här hemma och göra mig av med saker jag inte använder.
Nu när våren är här så är det skönt att göra sånt =)

Annars har jag faktist inga planer för dagen. Kanske blir en glass på stan lite senare, fast inte en glaciären stor glass haha!

Ne nu ska jag hoppa in i duschen!


Jag & Mia, Nej vi är inte sjuka! haha

What would you do? ♥


Kommentarer
Postat av: MALIN NILSSON

bloppis kanske ;P ??

2009-04-16 @ 15:25:25
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0