Är timmarna olika långa?

Längesedan jag steg upp tidigt nu och det känns kan jag lova.
Kom precis ut ur duchen och ska va i stan för att hämta mina nycklar till lägenheten (wiiiii) vid tio. Känner mig en aning stressad, fast det är en hel timme kvar.
Timmarna e konstiga tycker jag, känns nästan som dom är olika långa eller går olika snabbt, haha! Som tex mellan ett och två är timmen jätte låååång och man hinner med hur mycket som helst. Men som nu mellan nio och tio går timmen jätte snabbt och man måste stressa iväg. Kanske är det bara för man är allmänt segare på morgonen och inte orkar hålla tempot? Inte vet jag, men men... Nu måste jag få i mig nått, fast jag inte är så glad för att äta frukost så är det ett måste ju. Efter jag har varit och hämtat nycklarna ska vi åka och kika i lägenheten, idag börjar vi nog måla också. Men sen vid tre tiden så blir det skola för min del, eller bara "inskolning" eller vad man ska kalla det för. Kul dag! =)


Jag och syrran! (fråga inte vad jag åller på med, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0