Fly, flytta, bosätta sig?

Vilket underbart väder det är idag, hoppas det är lika fint i morogn så man kan ligga och steka i solen då! För idag känner jag att jag inte riktgit har tid, ska på party/avskedsfest ikväll så just nu tvättar jag och röjer lite här hemma. Försöker även sätta ihop en outfit till ikväll, vilket inte är det lättaste när allt är upp och nervänt här. Låter nästan som det är jag som ska ha avskedsfesten, men så är det inte. En vän till mig ska åka till Manhattan och bosätta sig där ett tag! Visst jag sa ju också flytta snart men det är ju bara här inom stan. ängtar faktist otrligt mycket. Har nästan allt planerat in i minsta detalj. Så nu i veckan hade jag tänkt åka och välja tappeter, vitt ska det va och vitt ska det bli =)
Har ju fått en grymt fin vit soffa också. Det som jag behöver nu är bara ett matbord och ett grymt snyggt skrivbord. Så jag hoppas på att få nycklen kanske i veckan?
Ska ju börja plugga om ca 2 veckor så då e det ju bra att ha ett skrivbord!
Känner mig faktist en aning spännd att börja skolan igen. Men det är bara positivt. Ska bli skönt att få runtiner igen och tider att passa!

Ne nu ska jag nog göra mig lite middag.


Syrran och jag!

Give me something to work whit, something mutch more ♥

Kommentarer
Postat av: ett fan =)

åh, vill oxå flytta och kunna tapetsera! stor lägenhet? lycka till me plugg & flytt =)

2009-08-09 @ 12:39:31
Postat av: Sandra

Vad är det du ska läsa?

2009-08-09 @ 12:55:09
URL: http://ordinaryme.blogg.se/
Postat av: Anonym

då blir det inflyttnings fest ;)

2009-08-15 @ 09:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0