Grill party

Igår hade jag lite "grill party" här hemma. Blev en mycket trevlig kväll, fast den kanske inte slutade som vi hade tänkt oss!
Tanken va att vi skulle åka ut till Karön här i Ronneby för att dansa loss, men när vi väl hade tagit oss ut dit så visade det sig att det va stängt :/ Så vi åkte in till stan, Jekyll & Hyde, där det va förvånatsvärt mycker folk. Blev en riktgit rolig kväll och mycket mingel i baren och även en gratis drink eller två =) haha!

Så idag känner jag min GANSKA sliten, men om en stund blir jag hämtad och då drar vi till systemet, sen hem och tvätta lite, pcka och städa undan från igår. Sen drar vi till Borgholm- Strand. Där blir det party non stop i två dagar. Är ju den berömda avslutningen där på söndag så det kommer bli grymt!
Ska försöka hitta laddaren till kameran så jag kan ta en massa bilder. Nu ska jag dricka fanta och äta mamma scans köttbullar, haha! Så e det när man e för lat fö att göra sig en riktgit frukost!


Jag & Anders


Sötaste Mia =)


Carro & Ika

Klockan ringer men jag är vaken, har varit uppe och tänkt på saken... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0