Har varit en...

Har varit en fullspäckad dag. (fullspäckad är nog fel ord, haha)  
Känner mig helt slut, ett tecken på att jag har haft sommar lov alldeles för länge kanske?
Ialla fall idag har det varit en härlig dag, började med att jag packade lite grann hemma (inför flytten) sen hoppade jag in i duschen och drog iväg, blev lite grillning mums så gott ocg efter det blev det fotboll för hela slanten. Ja, JAG tittade på fotboll, ni hör hur det låter va? Ne men så himla farligt va det ju inte ;) kanske till och med börjar gilla det, okej det va nog lite att ta i, jag kanske till och med klarar av att kolla på en hel fotbolls match någon gång ibland då! Det låter bättre.

Hade igentligen många treåkiga "måsten" idag, men får ta tag i det i morgon. Blev inget IKEA idag heller som ni kanske märkte! Tar det nästa vecka! Ne om man skulle släcka ner och lägga sig nu? Har en som ligger här brevid mig och snarkar för fullt och det känns väldigt lockande just nu!

Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0