Måndag, den nya söndagen?

Idag har jag konstigt nog kännt mig bakis nästan hela dagen. Men va det inte söndag igår? Hmm, har det att göra med att det va fest både fredag och lördag och jag börjar bli gammal, kanske e det därför? Det har jag svårt att tro ;) Kanske har måndag blvit den nya söndagen nu...?
Hann nog inte återhämta mig riktigt igår, jag hade faktist tänkt att vila lite om en stund. Har farit runt på tusen ställen idag känns det som!

Just nu sitter jag och funderar på om jag skulle tatuera mig igen. Är så himla sugen, vet exakt vad jag vill ha också. Men först måste jag fylla i min "gammla" tatuering, vilket är mindre kul, vill ju ha nått nytt=)
Vad det e jag e sugen på vill jag inte säga utan om jag gör den så lovar jag att visa er den, vill ju inte att en härmapa ska kopiera hela min ide rakt av! Unik vill man vara!

Ps. Sitter fortfarande på den andra datorn och har inte fått bilderna skickade hit än, men de kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0