Strand

Det här med sommar och att blogga går inte riktgit ihop för mig har jag märkt. Det är ju så mycket roligt som händer om dagarna, kvällarna och nätterna så jag hinner inte riktgit med i svängarna!

Iallafall, i helgen blev det party på Öland- Strand. Huuuur underbart som helst. Åkte dit i lördags och då blev det att korka upp med en gång, söndagen blev det plajan och sen afterbeachen. Sen party på hotell rummet och kvällen avslutades självklart på strand discotek! Grymt kul och underbara männiksor, kan ju inte bli bättre?


Jag, bakis, guppande på vågorna!




Party på hotell rummet=)


Jag, Malin och ? på afterbeachen!!!

Idag har det ju varit kanon väder och vi har varit på plaja á saxemara hela långa dagen, nu är jag helt slut. Men måste ta och röja upp lite här hemma nu.
Förästen har blivit lite shopping för mig idag också, visar upp det ikväll eller i morgon!

Back this thing up for hours ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0