Tisdag!

Nu har jag precis tagit ett långt skönt varmt bad, riktgit härligt. Jag rensar mina tankar så bra när jag ligger där i badkaret och bara tar det lungt. Var hur länge som helst sen jag bade sisst. Så det här behövdes (menar inte att det var länge sedan jag tvättqade mig haha, duschar alltid på morgonen)
Jag är helt slut just nu, har ju haft min andra skoldag idag och jag stormtrivs redan. Imorogn börjar jag 08.10 så det blir upp med tuppen även i morgon, men inget mig emot. Tycker det är så skönt att äntligen göra någon nytta. Har ju gått arbetslös sedan slutet utav mars. 

Har även sprungit massa rundor på stan idag och blev ett litet fynd. Ett jätte fint halsband. Kan tyvärr inte ta bild på det nu då jag inte är hemma och har ingen kamera här!

Lägenheten också ja, den är på G. Mamma och pappa har varit så snälla och hjälpt mig nu sen i söndags med att spackla poch greja. Va inne och beställde tapeter idag och dom kommer redan i morgon. Så då ska min kära pappa sätta igång med det. Vill så gärna flytta in redan till helgen men vi får se hur det blir med det. Ska ju till Ikea på fredag, haha vet att jag har sagt ett tag att jag ska åka dit men på fredag blir det av! Och på lördag hade jag tänjkt åka och hämta mina köksstolar på Öland!


Hittaqde en himlans gammal bild på mig och syster dö trötta på Bulgariens flygplats =) 

Kommentarer
Postat av: Johan Eriksson

KOLLA IN

WWW.VENINE.SE

WWW.VENINE.SE

WWW.VENINE.SE

2009-08-26 @ 01:26:32
URL: http://www.venine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0