Julstök...!

Nu vd juletid är det alltid tusen miljareder grejer som ska ordnas. PUH! Jag orkar inte mer...
Än så länge har jag inte köppt en enda julklapp, eller jo förästen beställde en igår från nätet, men annars ingen, ingen, INGEN!
Men jag hade faktist tänkt att pallra mig in till Karlskrona idag och kika lite, har en sak jag vet att jag ska köpa och jag ber till gudarna där uppe att den finns kvar, annars ryker min så perfekta lilla plan jag har.

Saker som ska göras/har gjort innan jul:

  • Julpynta. Check!
  • Baka pepparkakor. Check!
  • Baka julgodis. Check!
  • Köpa julklappar.
  • Fixa julgran.
  • Kläder till julafton+ juldagen?!

Finns säkert tusen andra grejer, men just nu är jag så trött i huvudet, har varit uppe sen 6 i morse och kunde inte somna om. Men jag har tänkt att hoppa in i duchen snart för att göra mig klar.

Ikväll blir det julfest, kuuul! (Jag har köpt ett par grymt snygga stay upps, som jag ska ha ikväll)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0