Min jul

Det var länge sedan jag uppdaterade här, har varit full rulle under jul.
Men julen var heelt underbar, vi firade på tvår ställen.
Först hemma hos mina fräldra och sen hos Johannes bror, så det blev dubbelt upp av allt, mat & present öppningar.

Juldagen blev det party, himla lyckad kväll. Jag tog tyvär inte några bilder då, men ska höra med syrran tror att hon fick några ;)

Denna jätte fina klockan fick jag av Johannes, gissa om jag blev GLAD?


Kommer från DKNY.

Fick även ett presentkort på en jätte mysig inrednings utik utav Johannes föräldrar.


...och där fick de bli dessa jätte fina cappucino kopparna.

Jag fick även massa andra klappar också, bland annat:

  • Pengar
  • Jätte mysiga vantar
  • Boken Elsas mode skriven utav Sofi Farhman
  • Dior mascara,väääldigt behövligt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0