Onsdag

Ligger i soffan helt utslagen.

Dagen började med en tripp upp till kompassvägen (mitt föräldra hem) Där va vi bara en liten stund och snackade med syrran.
Vid 5 va det dags för mig att börja jobba, gick riktgit bra idag måste jag få säga. Det här kommer gå bra det känner jag =)
När det va dags för att sluta va det ju snöstorm ute, IS kallt och självklart hade dörren frukit fast på bilen. Blev grymt irriterad haha. Så fick ringa Johannes och be om hjälp men precis när jag lagt på i luren så fick jag upp den, så vi körde och hämtade lite mat och nu ligger vi här och jag somnar vilken sekund som helst.

Imorgon blir det ännu mer jobb!


Bjuder på en heeeemsk bild, haha!
En gammal kompis, syrran och jag.
Haha, det roliga är att jag kommer ihåg att jag kände mig sååå himla snygg den här kvällen, vi va i Krotatien förövrigt. Men guuuuud ser ni hur vi ser ut? hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0