Bil köer, inte riktgit min grej kanske...

Nu har jag precis kommit hem från Karlskrona, skulle köra in och hämta Loui eftersom tågen inte gick från Karlskrona station idag. Så jag och syrran körde in och när vi nästan var framme så såg vi att vägen var avspärrad (eftersom det tydligen har varit en stor bran inne i Karlskrona) så vi fick köra en himla omväg. När Loui väl hade hoppat in i bilen, så märkte vi att det skulle bli ett rent helvete att ta sig ut igen. Så där stod vi i bil kö i ca 1 h 30min. Inte alls kul, jag som har så himla dålig stubin i vanliga fall höll ju gå upp itaket. Men nu har vi ialla fall kommit hem hela och mycket gladare.

Är bara så himla trött nu, vakande vid halv 7 i morse så det kanske inte är så konstigt. Ikväll ska jag och girlsen ner till Jekyll & hyde (en pub/caffe i stan) där jag tror det kommer va ganska mycket röj, eftersom det tydligen skulle vara 50% i baren, men som sagt så ska jag vara nykter i helgen och det tänker jag hålla även fast det är 50% i baren ;)

Ne, dags för att gosa ner sig i soffan med min nya ELLE UK och efter det ska jag kolla igenom en himla massa The Hills avsnitt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Elle UK är sååå himla bra

2009-02-22 @ 12:32:29
Postat av: <3

ELLE <3

2009-02-22 @ 16:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0