Fartfylld helg

Helgen har varit riktgit farfylld. Middagen i lördags blev riktgit lyckad och riktgit god =) Men eftersom inte "värden" skulle med ut eller festa överhuvudtaget så drog vi vidare runt 11 tiden. Var även en roligt fest där, men sjävlklart blev det utgång på vårt kära Natti :S

Igår var jag totalt död, jag orkar inte göra nått och allt solljus gjorde så jag fick huvudvärk, usch. Så jag och loui degade ner oss i henes soffa och kollade på en 3 timmars lång film och åt frukost i 4  timmar, haha! Efter det drog vi vidare för en lite kaffe dejt :)

Nu är det bara två dagar kvar tills jag är ett helt år äldre, ska bli så kul. (inte att bli ett år äldre, utan att bli firad)


Middagen i lördags...

Nu blir det en stooor goor frukost ♥

Kommentarer
Postat av: P.

Du är jätte söt!

2009-02-16 @ 09:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0